Followers

Monday, February 27, 2012

✿ Lebam Kat dagu masih ada .. tambah lagi Accessories kat idung ngan bibir pulak ... ✿


ari tu jatuh gelongsur kat tadika...
sabtu lepas follow papa pi opis kena bucu meja ppa pulak...
abis berdarah idung ngan mulut...
bibir bengkak .. seharian x bercakap sebab susah.. sunyi plak umah hehhe...
macam2 kyra ni...
asik mengekor papa ke hulu ke hilir mata x tengok depan kat dah terlanggar bucu meja....
x pi klnik pun bersihkan luka pastu sapu minyak gamat...terus tido ..
hari ahad dah ok.. leh bebel semula dah...

Friday, February 24, 2012

✿ Kyra Before Go to Skol and After back to skol ... ✿


Dekat seminggu lebih x open blog..tak post n3 baru ... pening la tgk lappy tu malas nk on hehhehe...
pembukak citer ....
kyra before pi skol ... ceriakan lagi2 baru dapat tudung skol dia....
bergaya amik pic...



Tu la mood sungguh ceria....
skang pi skol mmg mood terbaeekkk...
xde dah drama air mata .. dah 2 bulan kat sana dah ada kawan dah ok la...
petang tu bila amik dia kat taska..xde plak teacher dia ngadu apa2 ...
tu yg ingat ok je ..



bila sampai umah je... dia tunjuk dagu kakak sakit jatuh masa main gelungsor....
tgk kaler biru dia bukan setakat sakit ni sure berdenyut ...
tapi dia buat dek je... cuma dia suh letak minyak gamat ...
sampai skang lebam tu ada lagi x ilang2 ...kalau tersentuh tang situ sakit..kalau x pegang x sakit ... tu la kyra lain kali main careful tau ..

Tuesday, February 14, 2012

✿ 12.02.2012 - Happy Birthday To Me !! lama tak update Blog ...✿

hari ni dah 14 Feb .. baru nk update hehhehe...
mmg skang ni malas betul nk on lappy .. penyakit berjangkit sudah datang huhuhu...

12.02.2012 - meningkat lagi seangka dalam umur saya...
bersyukur masih bernafas di muka bumi ini...
29 tahun sudah hehehhe...
di kurniakan suami yg ok bagi saya...walaupun bukan sesenang mana dari segi RM ... bersyukur di kurniakan suami yg tau tangunggungjawab dia terhadap keluarga...
di kurniakan dua puteri di usia ni ... terima kasih yg Allah kau beri ku peluang tuk jadi ibu kepada kyra dan kyreen ...
mana tau dlm usia ni kami di beri rezeki cahaya mana lagi hehehhe jeng..jeng..jeng ade lagi ke??? hehehhe...
saya tak celebrate pun b'day saya ahad lepas...
xde acara potong kek pun hehhehe...hadiah dr en suami pun masih pending lgi hehhee...
Inyallah 26 Feb ni joint cut cake together with my asben..

----------------------------------------------------------
malas nk on lappy skang ni sbb...
sebab mahluk kecil ini...
V
V
V
v
v
Tara....
pantang lappy on ada je budak kecik ni depan lappy...
dulu letak lappy atas meja kopi abis semua cabel dia langgar guna walker dia...
skang letak lappy ni kat bawah lagi senang dia dok panjat klik2 lappy ni... huhuhu
over dr mama la kyreen ni...


Tgk kakak..malam ni je dah bape kali tukar baju..baju tido 2kali tukar..last2 pakai baju singkat ni...sorang suka panjat sorang lagi suka sepahkan baju alahaiiii anak2 daraku..macam2 peel...

Thursday, February 9, 2012

✿ Kyreen Demam - Mama Mc hehehe ✿


Budak kecik ni mmg susah nk tido malam kalau x kul 11 atau 12mlm mmg x tido..
tiba2 malam tadi pas amik dr umah babysisiter dalam kul 6.30 ptg letak dia kat atas toto depan tv..tgk2 dia baring je x seaktif biasa....selalu dia akan merangkak memanjat sofa atau main kertas kakak dia tp semalam cam lamau je...
tup2 namapak dia lena .. la tido rupanya...
dalam kul 8 malam dia bangun papa rasa dahi rupanya panas demam...
cepat2 bagi ubat demam ...
mama pun x bape nk sedap badan terlena awal dr anak2...
sekali tersedar dalam kul 12mlm nampak papa tempek cool fever kat dahi kyreen.. siap basahkan kain ngan air sejuk letak kat belakang kepala kyreen...
so pagi ni mama kurang sihat sikit pi klnik dapat mc...
sambil tu jaga kyreen yg tgh demam...pas minum susu..bagi ubat dia sambung tido balik..
harap kyreen cepat sembuh yea...

demam nk dapat akal baru la ni yea kyreen...

✿ Cuti Panjang - kami tak kemana pun ... ✿

Cuti panjang ari tu kami x kemana pun..
hari sabtu saya keje 1/2 day balik keje jaga anak2 kat umah sebab en suami ada hal ngan kawan dia..kyra pagi2 dah ajak pi umah atok dia kat gombak nak buat cam mana en suami bz sgt petang baru balik..
dlam kul 6ptg kami ke Giant Batu 9 Cheras..
cari barang dapur sikit...



sampai2 je kyra nampak benda ni...
alahaiii kat umah ada sebiji moto polis x nak plak dia naik..yg kena bayar gak dia nk naik..
RM3 for 5 Minutes...
x sangka plak anak dara ni reti tunggang hehhehe..'
pandai lak dia buget tekan minyak tu...



reti plak nk membelok dr langgar org atau pasu bunga kat situ hehhehe...
tergelak2 mama tgk dia tunggang..si adik just memandang nak naik kecik lagi hehhe..



dah terbabas berusaha sorong moto ni ke tepi pastu naik lagi..abis time x nak turun plak..
terpaksa la auta sikit kat dia hehhe pujuk dgn ayat biasa.. kita pi makan dulu pas makan main lagi....tu dia stop ..pas makan kami x lalu kedai tu lagi hehehhe...


-------------------------------
Ahad pi Book Fair kat PWTC join family in law...
pastu tido umah family in law isnin baru balik ke umah sendiri...
selasa just releks2 je kan umah...
badan x bape nk sedap sejak dua menjak ni .....

Sunday, February 5, 2012

✿ Anak- anak bapak ! ✿


Lihat gambar di atas....
ni akibatnya kalau si papa berkerja siang malam hehehhe...
anak2 jumpa si papa time pagi pastu malam x nampak batang idung pagi baru nampak muka papa balik...
papa bz sikit minggu ni ada kurusu photografi kat shah alam...
ni pic hari jumaat.. time papa releks depan tv..
si kakak ntah buat apa ..cabut bulu idung papa ke kakak hehehe..
si adik x abis2 kiss papa...dgn harapan papa kiss dia balik hehhee..
budak kecik tu suka org kiss dia...
dah nampak papa budak2 ni mama langsung diaorg x pedulikan ... nasib badan ....


--------------------------------------

"SELAMAT MENYAMBUT MALIDUR RASUL"