Day 1 - 6 June 2014
hari ni story day 2 pulak
part 1 - pagi2 dah bangun siap2 nk gi snockling
apa2 isi perut dulu kat cafe chealet
makan pagi dulu ..
siap2 kat jeti tunggu bot sampai ..
bot khas tuk ahli family kami je heheh yelah total 33org dh kan
alaaaalooooo ...
senyap je dia kita pakaikan jacket tu ehhee
let go !!!
naik bot bergerak ke pulau marine
location for snockling
sampai ..
memula mak amik turn tuk jengguk anak2 ikan hehehhe
pastu turn apak pulak dah mak kena jaga anak2 ..
posing ngan mom in law and sis in law dulu
kyreen memula takut nak masuk air so layan je la ppel dia tu
lama2 dia yg tak mau naik
apak dugong bagi trainning kat anak duyung berenang kuak lentang ahhaha
si anak syok tutup mata feeling sweet dream sudah hahah
kyra cakap je lebih nak mandi
penat atok kual dekat 100.00 belikan swimming suit muslimah dia tu hahha
sekali cucu takut masuk laut
dah mandi tanam pakcik dia dlm pasir..
bapak ikan mak ikan anak2 ikan yg ada dlm tu
mmg nampak clear besar2 pulak tu
ni kakak power ranger ngan adik power ranger hahaha
my sis in law
aksi mak layan kyreen hahahah
tempat skodeng ikan2
mak x sampai sini pun air dalam takutttt!!!
abis uncle haris kena layan kyra hahahha
penat menyelam ..
time makan ..
pas makan apa lagi mak klik2 fb la klik2 IG la heheh kat sini line full
kat chealet line langsung xde harapkan wife kat reception je
abis menyelam ..
siap2kan anak tunggu bot untuk ke shop free duty
see anak2 duyung lena di ulit angin2 sepoi bahasa ..
king and 3 princess
berkilat muka budak2 berjemur tgh laut
gambat x bersusun hehehe
ni tempat kami snockling ..
ready for shopping !!!!
continue n3 bab shopping pulak nnt













































