Sabtu mak beranak 3 mc okey sbb x bape nk sihat
ubat sampai 5 jenis tp 1 pun x makan kekekke ..
so hari sabtu jugak FIL ajak balik kampung dia kat Bagan Datoh Perak
kami jarang balik sana ..sebab kat sana cuma tinggal abg my FIL je kat situ ..
sesekali jengguk la dia kat sana ..
so ..kira 1st time kyreen and keysha jejakkan kai kat situ
bayangkan kyreen dah setahun 7bulan kekekke ..
kyra pulak ingat kitaorg nk pi holiday siap suh bawa swimming suit ..mama x layan
makcik2 diaorg suka mengusik .." ye kat sana ada kolam besar" hahahha
bukan kolam ok ..cuma parit depan umah je kekkeke ..
biasa la mak suka tag location bila pi mana2 bkn full detail pun
so Nad-mama ZN berbalas komen kat FB ..
rupanya kpg hubby dia pun kat situ cuma kami kat parit 7 depan surau
Nad pulak parit bape x tau lorong masjid hehhe ..
cam biasa kalau balik bagan datoh kami akan pi belakang pasar kat pekan tu menikmati soto..
Ni popia basah ..ok gak rasa dia ..
Kopok Losong .. bape kali ulang alik beli ..kyra suka makan
Ni dia soto agak power gak la
tapi mangkuk kecik je
nasi impit tu ada sebiji je tau ...
rege rasanya dalam 3.00 semangkuk
ingat kampung rege murah rupanya mahal gak kekeke
ni nama dia pecal leleh kekekke
meleleh kuah pecal tu
rege plak meleleh air mata
sepiring kecik RM 4.00
ada sate jugak ..
lepas abis makan igt nak jalan2 kat jeti tp nak maghrib dah
main buai ..
siap peluk adik tu kekeke
Budak ni mmg sokmo tido je ..
berbuai je keje dia xde buai ngamuk tahan biji mata ..
Papa ngan anak dara bongsunya kekekke
kyreen 1st time jejakkan kai kat kpg atok ...
Keysha pun sama ..
bukan main beso gelak dapat berdiri ..
Nak mandi swimming pool sangat kan ..
hambekkk ada air paip je ..mandi puas2 kekeke
Sweet si adik peluk ketat2 kakak dia masa main buai kekekke
King of 3 princess ...
muka pun semua copy king huhuhu
sib baik ada gak copy kaler kulit mama hehehhe
-------------------------------------
Last n3 tuk tahun 2012
kejap je kan 2012 akan malabuhlan tirainya
banyak kenangan manis,pahit,kelat berlaku dalam taun ni
sama2 simpan tuk kenangan .. untuk iktibar di hari2 yg bakal mendatang ...
Syukur Alhamdulillah di beri peluang lagi umtuk bernafas di muka bumi ni
Alhamdulillah atas kurniaan Zuriat yg sempurna untuk kami
harap taun depan taun 2013 rezeki kami lagi melimpah ruah ..Amin ..


