Ingat nak aktif menulis
tapi keje ni x mengizinkan hehehe
saya menulis kali ni nak citer pasal trip ke Vietnam
saje2 je ke sana survey kain ela kononnya ..
tak amik pakej apa2 pun
saya gi ngan 2 orang unty (belah asben)
sorang pakcik (belah asben)
kira gi 4 orang la termasuk saya
kami naik Mas
harga tiket gi balik RM540
unty saya handle bab beli tiket saya bank in bayar je hehehe
date : 1 october 2016
janji dalam wasap kul 7 kena ada kat airport
tadaaaa hahahhaha kami berdua sampai awal
tunggu 2 orang lagi
time nak check in bag2 kosong hahaha
kami bawa bag beso dlm beg tu ada beg lagi baju hanya selai je
nak ready tgg flight ni
x sempat pun nak bekpest
asik2 muka saya je la yg selpie yg interframe hahaha
4 of us
nak jugak pic berlatar belakangkan kapal torbang kan
dalam flight
sorry la unty2 terpaksa uolls layan peel bini anak sedara yg senggal asik nk selpie je hahaha
yeayy dah sampai ho chi min
dalam van dari hotel
apa lagi selpie
gambar x bersusun
time ni dah kuar tgg van dtg pick up kami
van ada dalam pakej hotel
-----------------------------------
lepas van datang kami terus ke hotel
check in letak bag2 rest jap pastu start survey kawasan
bab hotel jap lagi saya continue eyh ..